Välkommen till press- och analytikermöte

2009-10-13, 13:35
Med anledning av Cybercoms rapport för tredje kvartalet inbjuder Cybercom till press- & analytikermöte tisdagen den 20 oktober kl 08.30.

Cybercoms VD och koncernchef Patrik Boman presenterar verksamheten, resultatet och svarar på frågor tillsammans med bolagets finansdirektör Odd Bolin.

Datum: Tisdag den 20 oktober 2009
Plats: T-House, Engelbrektsplan 1, Stockholm
Tid: 08.30 – 09.15 (Frukost serveras från kl 08.00)

Rapporten publiceras samma dag kl. 07.30.

Välkommen.

För anmälan och frågor, kontakta:
Kristina Cato, informationsdirektör och ansvarig för IR, Cybercom Group,
tel.0708 64 47 02, kristina.cato@cybercom.com

Cybercom Group är ett högteknologiskt konsultföretag som erbjuder global sourcing för end-to-end-lösningar. Koncernen har etablerat sig som en leverantör i världsklass inom säkerhet, webbportaler, mobila tjänster och inbyggda system. Tack vare omfattande verksamhetskunnande och bred branscherfarenhet kan Cybercom erbjuda strategi- och teknikexpertis inom telekom, industri, media, offentlig sektor, handel samt bank och finans. Koncernen har cirka 1 900 anställda med uppdrag världen över och 28 egna kontor i 11 länder. Cybercom grundades 1995 och är sedan 1999 noterat på NASDAQ OMX Nordiska börsen. Läs mer på www.cybercom.se