Cybercom öppnar kontor i Hässleholm

2008-08-22, 08:00
Cybercom satsar på ökad närvaro i norra Skåne och södra Småland genom att öppna kontor i Hässleholm.

–Vi hoppas att vi med det nya kontoret ska kunna ge ännu bättre service åt våra befintliga kunder i regionen och naturligtvis även hitta nya kunder. Vi ser att det finns många intressanta kunder i Hässleholm, Älmhult, Helsingborg, Kristianstad regionen, säger Göran Lawesson som är kontorsansvarig för det nya kontoret.

Bakgrunden är att Cybercom sedan många år har kunder i regionen och har servat dem från Malmö-Lund kontoren.
I takt med att kunderna blir fler och samarbetet tätare vill Cybercom öka sin närvaro i regionen. Kontoret kommer även att öka möjligheterna till rekrytering utanför den heta Malmö-Lund regionen.

Kontoret ligger centralt placerat i området Norra Station nära järnvägsstation och tillfartsvägar.

Hässleholmskontoret kommer att samarbeta tätt med kontoren i Malmö, Lund och Karlskrona.

Om du vill ha mer information så kontakta gärna:
Göran Lawesson, kontorsansvarig Hässleholm 070-516 56 93
Thomas Barge, VD Cybercom Sweden South 070-825 96 02
Patrik Anshelm, tf. Informationsdirektör, Cybercom Group 070-971 12 84

Cybercom Group är ett högteknologiskt konsultföretag som erbjuder global sourcing för end-to-end-lösningar. Koncernen har etablerat sig som en leverantör i världsklass inom portaler, mobila lösningar, inbyggda system samt e-commerce och business support systems (BSS). Tack vare omfattande verksamhetskunnande och bred branscherfarenhet kan Cybercom erbjuda strategi- och teknikexpertis inom telekom, industri, media, bank och finans, handel samt offentlig sektor. Koncernen har cirka 2 000 anställda med uppdrag världen över och egna kontor på 27 orter i 11 länder. Cybercom grundades 1995 och är sedan 1999 noterat på OMX Nordiska börs. Läs mer på www.cybercomgroup.com