Lehdistötiedote: Cybercom on mukana kaikissa osa-alueissa Hanselin IT-konsultoinnissa 2015-2019

2015-04-28, 14:23

Cybercom Finland menestyi Hanselin IT-konsultoinnin kilpailutuksissa ja on ainoana sopimustoimittajana mukana kaikissa seitsemässä osa-alueessa kaudella 2015-2019.

IT-konsultoinnin osa-alueet ovat: projektinhallinta; määrittely- ja arkkitehtuuripalvelut; sovellus-/ohjelmistokehitys ja ylläpito; ratkaisukehitys ja ylläpito; testauspalvelut; tietoturvallisuus, auditoinnit ja varautuminen sekä teknologia- ja infrastruktuurikehityspalvelut. Hansel julkaisi hankintapäätökset 15.4.2015.

- Tämä on merkittävä edistysaskel meille ja vahvistaa entisestään asemaamme valtionhallinnon IT-palveluiden toimittajana. Olemme iloisia voidessamme toimittaa jatkossakin tietoturvallisia, käyttäjäystävällisiä ja kustannustehokkaita sähköisiä julkishallinnon palveluita, kommentoi Miila Päivärinne, myynti- ja markkinointijohtaja Cybercom Finlandista.

Hansel toimii julkisista hankinnoista annetun lain tarkoittamana valtion yhteishankintayksikkönä ja vastaa valtionhallinnon kattavien hankintojen kilpailuttamisesta. Hanselin asiakkaita ovat valtionhallinnon yksiköt, kuten ministeriöt, niiden alaiset valtion virasto ja laitokset. Se kilpailuttaa tuotteista ja palveluista puitejärjestelyitä.

Puitejärjestelyn kautta tapahtuvien palveluiden kokonaishankintavolyymi on arviolta 150 M€ sopimuskauden aikana.

Julkiseen hankintapäätökseen voi hakea muutosta 6. toukokuuta saakka.

- Tämä puitesopimus on meille merkittävä ja se avaa uusia mahdollisuuksia Cybercomille. Se on erityisen tärkeää nyt, kun asemamme vahvistuu valtionhallinnon IT-palvelutoimittajana Suomessa, sanoo Niklas Flyborg, konsernijohtaja, Cybercom.

Lisätiedot:
Niklas Flyborg, President and CEO +46 705 94 96 78
Miila Päivärinne, Myynti- ja markkinointijohtaja, Cybercom Finland +358 466 000 898
Kristina Cato, Communications and IR Manager +46 708 64 47 02

Cybercom
Cybercom on IT-alan palveluyritys, joka auttaa johtavia yrityksiä ja organisaatioita hyötymään verkottuneen maailman mahdollisuuksista. Yhtiön osaamisalueet kattavat koko viestintäpalveluiden ekosysteemin. Cybercomin kotimarkkinat ovat Pohjoismaissa ja lisäksi yhtiö tarjoaa maailmanlaajuisesti toimituskykyään paikallisten ja kansainvälisten yritysten käyttöön. Cybercom on perustettu vuonna 1995 ja on noteerattu NASDAQ OMX Tukholman pörssissä vuodesta 1999 lähtien.

Lataa pdf