Lehdistötiedote: Helsingin Energia valitsi Cybercomin sovelluskehityskumppaniksi

Helsingin Energia ja Cybercom ovat allekirjoittaneet jatkosopimuksen sovelluskehitystyöstä. Sopimuksen arvo on noin 1,2 miljoonaa euroa kahdelle vuodelle.

”Pidämme Cybercomia luotettavana ja innovatiivisena teknologiayhteistyökumppanina tuotekehitystarpeissamme. Olemme tyytyväisiä myös edellisiin toimituksiin ja haluamme jatkaa hyvää yhteistyötä Cybercomin kanssa”, kertoo ryhmäpäällikkö Matti Lampo, joka vastaa yhteistyöstämme Helsingin Energiassa.

Sopimus sisältää sovelluskehitystä noin 1,2 miljoonalla eurolla vuosina 2013-2014. Tilaukseen sisältyy myös optio vuosille 2015-2017. Option toteutuessa kaupan kokonaisarvo on noin 3 miljoonaan euroa.

”Tämä on meille tärkeä ja mielenkiintoinen jatkosopimus. Olemme iloisia, että Helsingin Energia luottaa edelleen asiantuntijoihimme sekä laajaan osaamiseemme IT-ratkaisujen toimittajana”, toteaa Cybercom Finlandin myyntijohtaja Risto Maunula.

Lisätietoa:
Risto Maunula, Myyntijohtaja, Cybercom Finland Oy +358 44 546 0199
Matti Lampo, Ryhmäpäällikkö, Helsingin Energia ICT-palvelut +358 9 617 2950
Kristina Cato, Communications and IR Manager, Cybercom Group +46 708 644 702

Helsingin Energiasta:
Helsingin Energia on yksi Suomen suurimmista energiayrityksistä, joka myy sähköenergiaa noin 400 000 asiakkaalle Suomessa ja kattaa kaukolämmöllä yli 90 % pääkaupungin lämmitystarpeesta. www.helen.fi

Cybercomista:
Cybercom on ohjelmistoalan palveluyritys, joka auttaa johtavia yrityksiä ja organisaatioita hyötymään verkottuneen maailman mahdollisuuksista. Yhtiön osaamisalueet kattavat koko viestintäpalveluiden ekosysteemin. Cybercomin kotimarkkinat ovat Pohjoismaissa ja lisäksi yhtiö tarjoaa maailmanlaajuisesti toimituskykyään paikallisten ja kansainvälisten yritysten käyttöön. Cybercom on perustettu vuonna 1995 ja on noteerattu NASDAQ OMX Tukholman pörssissä vuodesta 1999 lähtien.