Lehdistötiedote: Cybercom toimittaa Outotecin uuden virtuaalisen koulutusjärjestelmäratkaisun

Outotec ja Cybercom ovat allekirjoittaneet sopimuksen uuden IT-ratkaisun toimittamisesta. Hanke on käynnistynyt ja se toimitetaan keväällä 2013.

– Haemme huipputason osaamista kumppaneiltamme ja allekirjoittaessamme toimitussopimuksen tiesimme saavamme sekä asiantuntemusta että ratkaisun, joka tukee strategiamme toteuttamista, sanoo product development manager Jussi Järvinen Outotecin Automation Product Line -yksiköstä. – Olemme tyytyväisiä edellisiin projektitoimituksiin ja siksi luotamme Cybercomin taitoihin ja toimituskykyyn. Nyt tehtävän uuden virtuaalisen koulutusjärjestelmäratkaisun avulla Outotec kouluttaa laitosten operaattoreita virtuaalimaailmassa.

– Olen myös hyvin tyytyväinen tähän projektiin, jossa olemme mukana tukemassa Outoteciä kehittämään asiakaspalveluaan edelleen. Uskon vahvasti, että kykenemme niin tässä hankeessa kuin myös jatkossa täyttämään Outotecin odotukset. Meille hanke on lisäksi läpimurto uudelle sovellusalueelle, jossa näemme kasvavaa kysyntää,Cybercom Finlandin toimitusjohtaja Petteri Puhakka kommentoi sopimusta.

Outotecin kilpailukyky perustuu yrityksen omiin, korkealaatuisiin teknologioihin, vahvaan koko tuotantoketjun prosessiosaamiseen sekä referensseihin ja hyvään maineeseen suurten kokonaisuuksien ja laitosten toimittajana. Outotecin tavoitteena on hyödyntää vahvaa ydinteknologiaa ja kykyjään uusilla, synergisillä sovellusalueilla, kuten energia ja vesi, jotka tarjoavat uusia mielenkiintoisia kasvumahdollisuuksia ja, joiden riskit ovat hallittavissa. – Outotecin tavoitteena on, että yhtiön palvelut auttavat asiakkaita ylläpitämään ja parantamaan tehokkuutta tuotantolaitosten, laitteiden ja prosessien koko elinkaaren. Kehittämiemme ja tarjoamiemme teknologisten ratkaisujen taustalla on aina maapallon luonnonvarojen kestävä käyttö, Järvinen painottaa.

Lue lisää Virtual Experience Training -tuotteesta: http://www.outotec.com

Lisätietoa:

Petteri Puhakka, toimitusjohtaja, Cybercom Finland Oy, 0400 414 623, Petteri.Puhakka(a)cybercom.com

Ari Suhonen, Key Account Manager, Cybercom Finland Oy, 050 404 0720, Ari.Suhonen(a)cybercom.com

Jussi Järvinen, Manager - Product Development, Outotec (Finland) Oy Automation Product Line, 040 8312762, jussi.jarvinen(a)outotec.com