Lehdistötiedote: Cybercom Finland sai merkittävän tilauksen Opetushallitukselta

Opetushallitus on valinnut Cybercom Finland Oy:n Oppijan palvelukokonaisuuden Integraattori- ja Sovellushallinta-palveluiden toimittajaksi. Sopimuksen arvoksi on arvioitu noin 6,9 miljoonaa euroa neljälle vuodelle.

“Tämä on tärkeä sopimus Cybercomille. Olemme iloisia Opetushallituksen osoittamasta luottamuksesta meitä ja toimittamiamme palveluita kohtaan”, sanoo Petteri Puhakka, toimitusjohtaja Cybercom Finland Oy.

Opetushallituksen Oppijan verkkopalvelut -hankkeessa kehitetään niin oppijoiden kuin koulutuksen tarjoajien sähköistä asiointia. Cybercom toimittaa Oppijan verkkopalveluiden Integraattori- ja Sovellushallinta-palvelut. Sopimuksen kesto on neljä vuotta sisältäen option 1+1 vuodelle. Cybercom käyttää toimituksessa osittain alihankkijaa. Tilauksen kokonaisarvoksi on arvioitu noin 6,9 miljoonaa euroa. Option arvioitu kokonaisarvo on noin 2,5 miljoonaa euroa.

Cybercomin henkilöstön korkeatasoinen osaaminen sekä toimitettujen palveluiden erinomainen laatu ovat olleet tärkeitä tekijöitä Opetushallituksen kanssa tehdyissä hankkeissa aikaisemminkin.

“Olen ylpeä tästä sopimuksesta. Opetushallitus on tärkeä asiakas Cybercomille. Tavoitteemme on kasvattaa liiketoimintaamme julkisella sektorilla Suomessa ja tämä on loistava askel sitä kohti”, sanoo Niklas Flyborg, konsernijohtaja, Cybercom Group.

Julkiseen hankintapäätökseen voi hakea muutosta 21. toukokuuta saakka.

Lisätiedot:
Niklas Flyborg, President and CEO, Cybercom Group +46 70 594 96 78
Petteri Puhakka,Toimitusjohtaja, Cybercom Finland +358 400 414623
Kristina Cato, Head of IR- and Communications +46 70 864 47 02

Cybercomista
Cybercom on IT-alan palveluyritys, joka auttaa johtavia yrityksiä ja organisaatioita hyötymään verkottuneen maailman mahdollisuuksista. Yhtiön osaamisalueet kattavat koko viestintäpalveluiden ekosysteemin. Cybercomin kotimarkkinat ovat Pohjoismaissa ja lisäksi yhtiö tarjoaa maailmanlaajuisesti toimituskykyään paikallisten ja kansainvälisten yritysten käyttöön. Cybercom on perustettu vuonna 1995 ja on noteerattu NASDAQ OMX Tukholman pörssissä vuodesta 1999 lähtien.